Satışlarda ‘dijital motivasyon’ dönemi

0
101
Satışlarda 'dijital motivasyon' dönemi
Satışlarda 'dijital motivasyon' dönemi

Orta ve büyük ölçekli şirketlere yönelik bir satış takibi yazılımı olan Salesmot, Orhan Küçükerman, Ertuğrul Öztürk ve Serkan Erdoğmuş adlı üç müşterek tarafından geliştirilmiş. Ortaklar bir proje yöneticisi, bir yazılımcı, bir de arayüz tasarımcısından oluşuyor.

Ortaklardan Serkan Erdoğmuş ile yazılım hakkında konuştuk. İki yıl süren bir AR-GE sürecinin ardından ortaya meydana çıkan SaaS (Servis olarak Sistem) yazılımı için özsermaye kullanan ortaklar, yaklaşık 300 bin TL harcamışlar.

SATICILARIN %85’İ YETERİNCE TAKDİR EDİLMİYOR

Bulut üstünde çalışan ve bu nedenle yer ve süre bağımsız, zahmetsizce erişim sağlayan yazılım, satmak ekiplerinin motivasyonlarını artmak için oyunlaştırma tekniğini kullanıyor. Yani hedefler konuyor, kim hangi aşamada görülebiliyor ve haftanın en iyi satışçısı gibi istatistikler otomatik oluşturulurken, grafiklerle de eğlenceli bir hâle getiriliyor.

Günümüzde satıcıların yalnızca yüzde 7’sinin işine adanmış hissettiğini söylüyor ve ekliyor: “Satıcıların %53’ü satış kotasıyla motive olmuyor, %85’i başarılarının görülmediğini düşünüyor. Bu yüzden de yeterince ödüllendirilmediklerini düşünüyorlar.”

Erdoğmuş ve ortakları bu sebeple oyunlaştırmayı seçmiş. Yönetici, süre ve amaç kullanarak bir yarışma oluşturuyor ve ödül ile iştirakçi personeli belirliyor. Erdoğan, şirketin 10 faal müşterisi olduğunu söylüyor. Şirketin başabaş noktasına yaklaştığını, özsermayeyi ise 1 sene içinde geri almayı hedeflediklerini belirtiyor.

YARIŞMALAR TV’DEN CANLI İZLENEBİLİYOR

Salesmot’un en manâlı özelliklerinden birisi de Salesmot TV. Bu Nedenle TV ekranına araba yarışı, gökdelenler gibi çeşitli konseptlerde sonuçlar yansıtılıyor ve hemen olan koşul herkesçe görülebiliyor. Salesmot’un satış, telefon, buluşma ve önerge almak üzere dört müsabaka konsepti mevcut. TL, euro, dolar, sterlin kuru desteği, yarışma hakemi özelliği, detaylı raporlama ve akıllı bildirim gibi özellikleri de mevcut.

Keza, takımlar, mağazalar, bayiler ve bölgeler de oluşturulabiliyor. Böylece geniş satış ağına sahip şirketlerin de ihtiyaçlarını karşılayabiliyor. Bedava 14 jurnal deneme sürümüyle gelen yazılıın, 6 ay, 12 ay ve 3 yıllık paketleri satışa sunuldu.

sizlere www.sinophaber.com.tr farkıyla sunulmuştur

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here