İzleyiciler de araştırmalar da ‘CNN TÜRK’ dedi

0
47
İzleyiciler de araştırmalar da 'CNN TÜRK' dedi
İzleyiciler de araştırmalar da 'CNN TÜRK' dedi
Oxford Üniversitesi bünyesindeki Reuters Enstitüsü’nün yaptığı, 6. Digital Media 2017 araştırmasının sonuçlarında Türk televizyon haberciliğinde ve online medyada CNN TÜRK, Türkiye’nin tercihi olarak 1. sırada yer aldı. Ayrıca, “CNN TÜRK” Haziran ayında haber kanalları arasında, rakiplerine büyük fark atarak en çok tercih edilen haber kanalı oldu.

CNN TÜRK Haziran ayında haber kanalları arasında, AB ve 20 ABC1 hedef kitlede, en çok tercih edilen kanal oldu.

Her an çok sıcak gelişmelerin yaşandığı Türkiye’de, haber kanalları arasında izleyicinin birinci tercihi de CNN TÜRK oluyor. CNN TÜRK sadece tematik kanallar arasında birinci olmakla kalmıyor, özellikle akşam kuşaklarındaki tartışma ve haber programları ilgiyle izleniyor.

Tartışma programlarında da CNN TÜRK rakipsiz olarak halkın birinci kanalı

Ahmet Hakan’ın sunduğu “Tarafsız Bölge”, Şirin Payzın’ın sunduğu “Ne Oluyor?”, Ahu Özyurt’un sunduğu “Türkiye’nin Gündemi” ve Deniz Bayramoğlu’nun sunduğu “Gündem Özel” programlarıyla da rakipsiz haber kanalı olarak gündeme oturmaya devam ediyor.

Digital Media 2017 araştırmasının sonuçları açıklandı; CNN TÜRK lider

Oxford Üniversitesi bünyesindeki Reuters Enstitüsü’nün yaptığı, 6. Digital Media 2017 araştırmasının sonuçlarına göre de CNN TÜRK Türkiye’nin 1. tercihi.

Türkiye’deki araştırma sonuçlarında televizyon, radyo ve basılı medyada haber kanalları arasında CNN TÜRK en çok takip edilen kanal olarak öne çıkıyor. Online medyada ise en çok takip edilen internet sitesi birinciliğini cnnturk.com alıyor.

Ankete katılanlara CNN TÜRK’ü neden takip ettikleri sorulduğunda:
Doğru ve güvenilir haber (%24),
Karmaşık konuları anlama (%26),
Güçlü bakış açısı (%25),
Eğlenceli ve komik (%18) cevapları alınmıştır.

Araştırma hakkında

Gazetecilik araştırması için Reuters Enstitüsü tarafından, çeşitli ülkelerde haberlerin nasıl tüketildiğini anlamak için yapıldı. Araştırma, Ocak 2017 sonu, Şubat başı online anket çalışmaları kullanılarak yürütüldü.

Bu araştırma ülkeler arası haberlerdeki çevre değişimini araştırmak için yıllık olarak hazırlanıyor. Dünyanın alyanındaki en prestijli araştırmkalardan biri olarak kabul edilen apor, 36 pazardaki 70.000’den fazla insan ile yapılan ankete dayanıyor. 6. kez yapılan araştirmanin ana odak noktası için Avrupa temel alınıyor. Bu yıl ilk kez; Slovakya, Hırvatistan ve Romanya’da araştırmaya dahil edildi. Ayrıca Asya’daki 4 pazar alanına (Tayvan, Hong Kong, Malezya ve Singapur) ve 3 Latin Amerika ülkesi de (Arjantin, Şili ve Meksika) eklendi.

sizlere www.sinophaber.com.tr farkıyla sunulmuştur

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here